Veelgestelde vragen

Hebben jullie een showroom?

Nee, wij hebben geen showroom. Zo kunnen wij ons volledig focussen op het leveren van de beste service voor jouw sfeerhaard. Wij bezorgen de sfeerhaard gratis. Wanneer je niet tevreden bent, dan halen we deze ook weer gratis op. Zo kun je gebruik maken van de beste showroom die er is, namelijk je eigen woning!

Wat is het verschil tussen de Spectrum en de Inferno sfeerhaard?

Ons ‘Spectrum’ model heeft een vlam die in een spectrum van alle kleuren van de regenboog kan worden ingesteld. Dit model laat 1 kleur tegelijk zien.  Ons ‘Inferno’ model is de echte klassieke sfeerhaard die op een zeer realistische wijze een open haard nabootst. De Inferno doet dit met een kleurencombinatie van blauw, rood en oranje, en kan twee kleuren tegelijk laten zien.

Zijn alle Sfeerhaarden te bedienen met de app?

Jazeker! De appbediening zorgt voor een echte aanvulling voor jouw slimme woning. Bij ons Spectrum model kun je in onze handige app, alle gewenste kleuren van de regenboog selecteren. Bij ons Inferno model kun je ook de app gebruiken om de kleuren aan te passen, echter is hier enkel blauw, rood en oranje beschikbaar geziene dit realistische model een echte open haard nabootst. Is jouw smartphone leeg? Geen probleem, elk model wordt geleverd met een handige afstandsbediening.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Wanneer je jouw bestelling geplaatst hebt, wordt deze onmiddellijk verwerkt in ons magazijn. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat wanneer jij op werkdagen voor 16 uur besteld, de sfeerhaard de volgende dag nog in huis hebt. Na de bestelling ontvang je direct een e-mail ter bevestiging. Vervolgens ontvang je een e-mail wanneer je bestelling is verwerkt in ons magazijn en wanneer de bestelling ons magazijn verlaten heeft. Vervolgens ontvang je dan ook een track & trace code van onze verzendprovider. Zo kun je jouw bestelling op de voet volgen!

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Echter is het wel erg handig om een account aan te maken, omdat je hiermee op 1 plek je order- en bestelstatus, facturen en relevante data kunt inzien. Daarnaast ben je met een account ook altijd op de hoogte van onze nieuwste producten en laatste kortingen.

Kan ik zelf een levertijd kiezen?

Het is helaas niet mogelijk om zelf een levertijd voor je bestelling te kiezen. Wij zijn afhankelijk van de planning van onze verzendprovider. Daarom wordt de bestelling altijd tussen 08:00 – 20:00 bezorgd. Desalniettemin ontvang je bij je bestelling een track & trace code, waardoor je precies kunt zien hoe laat jouw bestelling voor je deur staat.

Wie is jullie verzendprovider?

Onze leveringen worden uitgevoerd door ‘XXL pakket’, een razendsnelle koerier die jouw sfeerhaard zo snel mogelijk bezorgd!

Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

Wanneer je voor 16:00 uur besteld ontvang je de track & trace code de volgende dag in de morgen. Je ontvangt de code direct wanneer de vervoerder aan de route is begonnen.

Houden jullie rekening met hygiënische maatregelen tijdens de levering?

De bezorgers van Pakket XXL houden zich strict aan de huidige Covid-19 maatregelen. Onze bezorgers leveren jouw Sfeerhaard tot de voordeur.

Aan welke landen leveren jullie?

Wij leveren onze Sfeerhaarden binnen Nederland en België.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen, dan is dat uiteraard niet onze bedoeling geweest. Neem in dat geval contact met ons op via info@sfeerhaard-specialist.nl en wij komen het verkeerde product kosteloos omruilen voor de juiste.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.